Tonårsbibelskolan

Tonårsbibelskolan Bosarp

Anordnas genom samverkan mellan Bilda och Bosarp läger- och KUrsgård

Tonårsbibelskolan vill vara en plats dit ungdomar kan komma och få uppleva att det är fullkomligt okej att vara sig själv. Gemenskapen mellan ledare och tonåringar är viktig för oss liksom att de äldre får visa vägen för de yngre. Vi vill träna deltagarna såväl praktiskt som teoretiskt i ämnen som berör det kristna livet och läran. På Tonårsbibelskolan lägger vi stor vikt vid att styrkan och glädjen finns i att växa i gemenskap med varandra.

bosarpasjon.jpg

Praktisk Info

tid och plats

Start Söndag 30 juni 2024.

Avslutning Lördag 13 juli 2024.

Bosarp är en lägergård som ligger i hjärtat av Skåne som har en långa av historia att arrangera läger för barn och ungdom. Bara 2 km ligger bort Bosarpssjön med en härlig badplats.

vem får åka och vad är kostnaden?

Ålder
Lägret är för dig som är född 2010 - 2006.

Tidig anmälan

Om anmälan skickas in fram till och med söndag 31 mars så är deltagaravgiften 3000 kr.

Sen anmälan

Om anmälan skickas in från och med måndag 1 april så är deltagaravgiften 3700 kr.

Familjerabatt

En familj betalar max 7000 kr.

Vad ingår?

Priset inkluderar mat, logi och eventuella resor under lägret. Godis i kiosken och frivilliga gåvor till missionsinsamling ingår inte.

Sista anmälningsdag söndag 26 maj.
Klicka här för att komma till anmälningsformuläret

Inbetalning
Du betalar in deltagaravgiften via Swish till 123 486 65 13 eller till Bankgiro 5717-9269. Ange "Deltagarens förnamn, deltagarens efternamn, lägrets namn".

Lägerbidrag till deltagare
Anhöriga till deltagare som inte har möjlighet att betala hela eller en del av deltagaravgiften kan ansöka om "Lägerbidrag till deltagare".
Föreningen Bosarp Barn och Ungdom ansvarar för "Lägerbidrag till deltagare".

Klicka här för mer information om lägerbidrag

vad kommer att hända?

En dag ser ut ungefär såhär:

Väckning
Frukost
Morgonbön, personlig andakt, smågruppssamling
Lektion 1 + 2
Lunch
Lektion 3 + 4
Fritid med bad, kiosk och andra aktiviteter
Kvällsmat
Kvällssamling